Σύμφωνα με την έρευνα, οι διαδικτυακές διαφημιστικές δαπάνες θα αυξηθούν κατά 13,9% φέτος και θα φθάσουν στα 25,8 δισεκατομμύρια δολάρια, ενώ οι αντίστοιχες δαπάνες στις εφημερίδες εκτιμάται ότι θα μειωθούν κατά 8,2% έως το τέλος του χρόνου και θα φθάσουν στα 22,8 δισεκατομμύρια δολάρια.
«Είναι κάτι που το βλέπαμε να έρχεται εδώ και καιρό, αλλά πρόκειται για σημείο καμπής», δήλωσε ο Τζεφ Ράμσεϊ, διευθυντής του ιστοτόπου eMarketer. «Η κακή κατάσταση της οικονομίας στην πραγματικότητα επιτάχυνε τη μεταστροφή στην ψηφιακή διαφήμιση», πρόσθεσε.
Το σύνολο της διαφημιστικής δαπάνης στις Ηνωμένες Πολιτείες θα φθάσει εφέτος στα 168,5 δισεκατομμύρια δολάρια και η δαπάνη στο internet αναμένεται να φθάσει στα 28,5 δισεκατομμύρια, σύμφωνα με το eMarketer.
Πηγή : Πρώτο Θέμα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου